Szkolny budżet partycypacyjny – poradnik dla początkujących

Jak sprawić, by uczniowie i uczennice mieli większy wpływ na to, jak wygląda i zmienia się ich szkoła – by mogli zadecydować o wystroju korytarzy, wyposażeniu klas czy kalendarzu imprez szkolnych? Jak zaangażować do wspólnego namysłu także nauczycieli, rodziców czy pracowników administracyjnych? Odpowiedzią jest szkolny budżet partycypacyjny! Poradnik na jego temat jest do przeczytania tutaj.

Przestrzeń Praktyków Partycypacji | 28 października 2019 r.

Atlas budżetów partycypacyjnych na świecie

„The Participatory Budgeting World Atlas 2019” to najnowszy i najszerszy zbiór danych na temat budżetów partycypacyjnych na świecie. Jest wynikiem współpracy ponad 70 autorów i autorek z różnych kontynentów. Można zapoznać się z nim tutaj.

Wiadomości | 24 października 2019 r.

Kongres Polityki Miejskiej (14-16.11.2019, Kielce)

Kongres Polityki Miejskiej to wydarzenie poświęcone tworzeniu i wdrażaniu polityk miejskich w Polsce. W tym roku odbywa się 14-16 listopada w Kielcach.

Czytaj dalej

Wiadomości | 23 października 2019 r.

„PROJEKT KONSULTACJE – czyli jak zarządzać miastem wspólnie z mieszkańcami” (26.11.2019, Warszawa)

26 listopada Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy organizuje ogólnopolską konferencję, podczas której podzieli się doświadczeniami w obszarze włączania mieszkańców w podejmowanie decyzji na szczeblu lokalnym.

Czytaj dalej

Wiadomości | 22 października 2019 r.

Badanie o partycypacji na 10-lecie Stoczni

W tym roku Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” obchodzi swoje 10 urodziny. To dobry moment, żeby podsumować swoje działania, przyjrzeć się temu, co przez ten czas udało się zrobić i co z tego wynika. Dlatego zespół „Stoczni” postanowił przeprowadzić badanie dotyczące obszarów, którymi się zajmuje, w tym oczywiście partycypacji obywatelskiej.

Czytaj dalej


Informacja o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.

Powrót do góry strony