„Daje efekt. O projektowaniu usług publicznych” – nowa publikacja Engage Warsaw
Engage Warsaw wydało publikację poświęconą metodzie service design, czyli podejściu do projektowania usług, zakładającemu prototypowanie i aktywne angażowanie użytkowników. Publikacja stanowi podsumowanie konferencji „Daje Efekt”, która odbyła się w Warszawie 29 września.
Z pewnością każdy z nas doświadczył irytacji i zawodu, ponieważ nie rozumiał celu wypełniania kolejnych „papierków” albo pogubił się w procedurze, której nikt nie umiał objaśnić – tłumaczy Agnieszka Sikorska we wstępie do publikacji „Daje efekt. O projektowaniu usług publicznych” i dodaje: Rzadko trafiamy na przeszkody nie do pokonania, niemniej jednak korzystanie z usług wiąże się nierzadko z mniejszymi lub większymi niedogodnościami. Projektując usługi, możemy te niedogodności eliminować, dbając o to, by precyzyjnie odpowiadały na potrzeby osób, do których są kierowane.
Engage Warsaw wydało publikację poświęconą metodzie service design, czyli podejściu do projektowania usług, zakładającemu prototypowanie i aktywne angażowanie użytkowników. Publikacja stanowi podsumowanie konferencji „Daje Efekt”, która odbyła się w Warszawie 29 września.
Na jej treść składają się krótkie teksty opowiadające o metodzie, jej zasadach i płynących z tego założenia korzyściach oraz opisy kilkunastu procesów wpisujących się w jej założenia: od wprowadzania zmian w Katowickim sądzie, czy zwiększania udziału dzieci w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, poprzez różnorodne wsparcie działań proseniorskich, po zmiany w Tatrzańskim Parku Narodowym czy zajezdni tramwajowej w Poznaniu.
Publikacja do pobrania tutaj.
***
Stocznia była partnerem wydarzenia.