Wiadomości | 6 października 2015 r.

„Daje efekt. O projektowaniu usług publicznych” – nowa publikacja Engage Warsaw

daje-efekt

Engage Warsaw wydało publikację poświęconą metodzie service design, czyli podejściu do projektowania usług, zakładającemu prototypowanie i aktywne angażowanie użytkowników. Publikacja stanowi podsumowanie konferencji „Daje Efekt”, która odbyła się w Warszawie 29 września.

Z pewnością każdy z nas doświadczył irytacji i zawodu, ponieważ nie rozumiał celu wypełniania kolejnych „papierków” albo pogubił się w procedurze, której nikt nie umiał objaśnić – tłumaczy Agnieszka Sikorska we wstępie do publikacji „Daje efekt. O projektowaniu usług publicznych” i dodaje: Rzadko trafiamy na przeszkody nie do pokonania, niemniej jednak korzystanie z usług wiąże się nierzadko z mniejszymi lub większymi niedogodnościami. Projektując usługi, możemy te niedogodności eliminować, dbając o to, by precyzyjnie odpowiadały na potrzeby osób, do których są kierowane.

Engage Warsaw wydało publikację poświęconą metodzie service design, czyli podejściu do projektowania usług, zakładającemu prototypowanie i aktywne angażowanie użytkowników. Publikacja stanowi podsumowanie konferencji „Daje Efekt”, która odbyła się w Warszawie 29 września.

Na jej treść składają się krótkie teksty opowiadające o metodzie, jej zasadach i płynących z tego założenia korzyściach oraz opisy kilkunastu procesów wpisujących się w jej założenia: od wprowadzania zmian w Katowickim sądzie, czy zwiększania udziału dzieci w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, poprzez różnorodne wsparcie działań proseniorskich, po zmiany w Tatrzańskim Parku Narodowym czy zajezdni tramwajowej w Poznaniu.

Publikacja do pobrania tutaj.

***

Stocznia była partnerem wydarzenia.


Informacja o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.

Powrót do góry strony