Skuteczna komunikacja mojej organizacji, czyli jak opowiadać o tym, co robimy?

1. dzień
15 maja (czwartek)
15.15-16.45


Prowadzenie

dr Paweł Cywiński

Pacyfika

Formuła

sesja dyskusyjna

Opis

Podczas sesji zostaną przedstawione kluczowe zasady tworzenia i zarządzania spójną, rozpoznawalną marką organizacji. Zaprezentowane zostaną metody projektowania skutecznych kampanii komunikacyjnych zachęcających do aktywnej partycypacji. Udostępnione zostaną konkretne wskazówki umożliwiające przeniesienie teorii do codziennej pracy. Na zakończenie zostanie przeprowadzona otwarta sesja Q&A, podczas której udzielone zostaną odpowiedzi na pytania uczestników i rozwiązywane indywidualne wyzwania.
Sesję poprowadzi dr Paweł Cywiński, który pracuje w Pacyfice, agencji zajmującej się consultingiem i marketingiem społecznym, współpracującej z wieloma organizacjami pozarządowymi (więcej o projektach społecznych i zrealizowanych kampaniach tutaj). Jest doktorem nauk społecznych, wykładowcą na WGiSR UW, współtwórcą post-turysta.pl, uchodźcy.info‍ oraz chlebem i solą.

UWAGA: Ta sesja jest skierowana przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych i inicjatyw/grup nieformalnych/oddolnych i skupi się na specyfice ich działania w obszarze partycypacji.

Informacja o plikach cookies
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.