Uczestnicy

Rafał Kowalski

Wrocław

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, dokumenty strategiczne, przestrzeń publiczna, transport i środowisko, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

w Warszawie: Zbieranie podpisów pod projektami, Piknik Naukowy, Monitorowanie inwestycji budowlanych, nowoczesne rozwiązania.
we Wrocławiu: organizacja spotkań sąsiedzkich przy grach planszowych i próby integracji projektowej.

Więcej

Dariusz Kraszewski

Warszawa

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, dokumenty strategiczne, transport i środowisko, zdrowie i usługi socjalne

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Budżet partycypacyjny w Warszawie

Więcej

Honorata Krawczyk

Środa Śląska

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, dokumenty strategiczne, kultura i sport, przestrzeń publiczna, zdrowie i usługi socjalne, edukacja, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Opracowywanie i wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
Wdrożenie Budżetu Obywatelskiego w Gminie Środa Śląska.
Współpraca z organizacjami pozarządowymi.

Więcej

Agnieszka Kryńska

Tychy

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, edukacja, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Na co dzień w pracy zajmuje się budżetem partycypacyjnym w mieście i konsultacjami społecznymi.

Więcej

Joanna Krzemińska

Płock

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Budżet obywatelski - 6 edycji
Konsultacje społeczne z mieszkańcami

Więcej

Maciej Kukla

Gdańsk

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

M.in.
5. edycji Budżetu Obywatelskiego w Gdańsku
78. spotkań obywatelskich Prezydenta Miasta Gdańska z mieszkańcami gdańskich dzielnic
Rokrocznie kilkanaście uroczystości rocznicowych i patriotycznych w tym rocznice wybuchu II wojny światowej na Westerplatte

Więcej

Michał Kwasieborski

Warszawa

Główne obszary zainteresowań:

przestrzeń publiczna, zdrowie i usługi socjalne

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Projektuje z mieszkańcami przestrzenie publiczne.

Więcej

Sylwia Kwiatkowska

Rumia

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, dokumenty strategiczne, kultura i sport, przestrzeń publiczna, zdrowie i usługi socjalne, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

Udział w poprzednich edycjach Budżetu Obywatelskiego jako ekspert w ocenie merytorycznej złożonych projektów, realizacja i zawieranie umów z realizatorami projektów.

Więcej

Mikołaj Łątkowski

Warszawa

Główne obszary zainteresowań:

budżet partycypacyjny, kultura i sport, przestrzeń publiczna, animacja lokalna i kwestie sąsiedzkie

Praktyczne doświadczenie w obszarze partycypacji:

– Warsztat Projektowy "Antropologia i architektura" – współprowadzenie zajęć na Uniwersytecie Warszawskim, które polegają na wspólnym badaniu przestrzeni publicznej przez studentów antropologii i architektury. Kurs skupia się na tym, by przedstawić studentom obu specjalizacji perspektywę patrzenia na miasto, która uwzględnia głos jego użytkowników. Istotny jest w nim moment, w którym to projektanci miasta spotykają się z mieszkańcami nie tylko na papierze, ale również podczas konsultacji i badań. Ważnym elementem projektu jest namysł nad sposobami współpracy specjalistów w procesach partycypacyjnych – dzięki temu wiedza tworzona w trakcie procesu nie dotyczy tylko przedmiotu badania, czyli konkretnej przestrzeni miejskiej, ale także samych sposobów działań projektowych i partycypacyjnych.
– Badanie przestrzeni wydziałów UW skupionych na Kampusie Głównym, którego celem było zbadanie uniwersyteckich budynków z punktu widzenia ich codziennych użytkowników. Perspektywa taka miała na celu odwrócenie najpopularniejszych sposobów myślenia o akademii i jej użytkownikach, w których to studenci są uznawani za niezaangażowanych i obojętnych na sprawy uniwersytetu. Jednym najważniejszych z wyników badania było zwrócenie uwagi na brak przestrzeni, w której społeczność akademicka mogłaby spędzać czas wspólnie, co powoduje bardzo duże ograniczenie dla uniwersyteckiej integracji i możliwości tworzenia akademickiej wspólnoty.
– Projekt dla Domu Kultury Dorożkarnia, w którym we współpracy z nauczycielami z warszawskich szkół próbujemy wypracować nowe sposoby współpracy i połączeń edukacji szkolnej i kulturalnej. Najważniejszym założeniem tego procesu jest rozpoznanie potencjału tkwiącego w polskich szkołach oraz domach kultury, by z ich połączenia wypracować razem z prowadzącymi i nauczycielami sposoby działania, które odpowiadać mogą na obecne zapotrzebowania i braki edukacji.
– Procesy diagnostyczno-projektowe dotyczące warszawskich parków (przy ul. Siarczanej, Akcji "Burza", Cichociemnych Spadochroniarzy AK), podczas których dzięki projektowaniu partycypacyjnemu współtworzone były razem z mieszkańcami projekty przyszłych przestrzeni parkowych tak, by odpowiadały na potrzeby przyszłych użytkowników i lokalną specyfikę.

Więcej
Informacja o plikach cookies

Ta strona używa plików Cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.