5 FPP – O wydarzeniu

 

O tegorocznej 6. edycji Forum Praktyków Partycypacji przeczytasz >> tutaj.

 

5. edycja Forum Praktyków Partycypacji, czyli 2-dniowego wydarzenia mającego na celu wymianę doświadczeń między osobami na co dzień zajmującymi się procesami włączania mieszkańców w procesy podejmowania decyzji, odbyła się w dniach 11-12 czerwca we Wrocławiu, a dokładniej – we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia.

Wydarzenie zorganizowaliśmy we współpracy z Urzędem Miejskim Wrocławia i Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.

Forum Praktyków Partycypacji to wydarzenie przeznaczone dla osób aktywnie zaangażowanych w tematykę partycypacji obywatelskiej skierowane do każdego, kto posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji różnych procesów partycypacyjnych, chce nawiązać nowe kontakty i poruszyć podczas niego bardziej skomplikowane problemy.

Organizując Forum chcemy umożliwić praktykom partycypacji poznanie innych osób zajmujących się tą tematyką, stworzyć przestrzeń wymiany myśli i doświadczeń, wzajemnego poszerzania wiedzy. Chcemy przyczyniać się do poprawy jakości procesów partycypacyjnych oraz utworzenia środowiska osób zajmujących się partycypacją, wspierających się merytorycznie i wzajemnie motywujących w organizacji własnych przedsięwzięć.

Jak co roku, zaproszenie do udziału w Forum kierowaliśmy do osób praktycznie zajmujących się partycypacją obywatelską, czyli takich, które przeprowadzają, nadzorują lub oceniają procesy włączające mieszkańców w podejmowanie decyzji, chcą się dzielić wiedzą jak to robić, ale też uczyć od innych.

organizatorzyFPP_belka

 

Informacja o plikach cookies

Ta strona używa plików Cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.