Miasto otwarte nie tylko na pokaz – o zarządzaniu wizerunkiem miasta poprzez procesy partycypacyjne

2. dzień
16 maja (piątek)
9.30-10.30


Prowadzenie

Martyna Olzacka

Paulina Adamczyk

Formuła

sesja śniadaniowa

Opis

Jak budować wizerunek miasta, który nie jest jedynie fasadą, ale realnie odzwierciedla wartości i potrzeby mieszkańców? Podczas tej sesji przyjrzymy się, jak procesy partycypacyjne wpływają na postrzeganie miasta – zarówno przez jego mieszkańców, jak i zewnętrznych interesariuszy. Punktem wyjścia do dyskusji będą badania prowadzone w ramach pracy magisterskiej dotyczącej Gdańska. Celem spotkania będzie wypracowanie uniwersalnych zasad zarządzania wizerunkiem miasta w sposób autentyczny i angażujący społeczność.

Porozmawiamy o tym, jak skutecznie łączyć działania komunikacyjne z realnym włączaniem mieszkańców w procesy decyzyjne. Podzielimy się przykładami dobrych praktyk i wyzwań, jakie pojawiają się na styku partycypacji i strategii wizerunkowej miasta.

Sesja jest skierowana do osób pracujących w administracji samorządowej, organizacjach pozarządowych, a także do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją, partycypacją obywatelską lub chcą lepiej zrozumieć, jak budować spójny i wiarygodny wizerunek miasta/gminy poprzez dialog społeczny.

Zapraszamy do rozmowy i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań!

Informacja o plikach cookies
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.