Jeszcze raz o promocji, czyli jak zachęcić do partycypacji?

2. dzień
16 maja (piątek)
13.00-14.30


Prowadzenie

Sylwia Betlej

Urząd Miejski w Gdańsku

Anna Petroff-Skiba

Fundacja Think Tank Miasto

Formuła

warsztaty

Opis

Organizujesz proces konsultacji i nikt się na nim znów nie zjawia? Mieszkańcy narzekają, że nic nie wiedzieli, a przecież była akcja informacyjna. Jeśli takie sytuacje przytrafiają się w Twoim życiu zawodowym, ta sesja jest dla Ciebie.

Porozmawiamy o pomysłach na dotarcie do mieszkańców, zaprezentujemy przykłady dobrych praktyk, akcji promocyjnych, narzędzi, mediów itp.

Zagadnienia:
– Czy plakat i ulotka to już przeszłość?
– Czy w warunkach urzędowych, a więc bez szaleństw z kosztami, jesteśmy w stanie zrobić dobrą kampanię informacyjną?
– Czy mieszkaniec rozumie po co ma włączyć się działania, które mu proponujemy?

Zapraszamy wszystkich, którzy dopiero zaczynają robić konsultacje, żeby wiedzieli jakich błędów unikać i tych, którzy zjedli już zęby na partycypacji, ale nadal na ich spotkania nie walą tłumy.

Weźcie ze sobą plakat (albo jego zdjęcie) oraz tekst ze strony zapraszający na konsultacje, które (współ)organizowaliście albo w których braliście udział.

Informacja o plikach cookies
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.