Social media w służbie partycypacji

Prowadzące:

Agata Tereba, Fundacja The Institute of Strategy and Development
Nikola Jennek, Fundacja The Institute of Strategy and Development

Termin: 2 dzień (3 czewrca, piątek), godz. 9.30-10.30

Miejsce: II piętro, strefa H

Formuła sesji: spotkanie śniadaniowe

Opis:

Social media to dzisiaj najpowszechniejszy kanał informacyjny. Może być bardzo pomocny w budowaniu zaangażowania wokół samej idei jak i projektów w obszarze partycypacji. Aby efektywnie z niego korzystać należy stosować się do kilku prostych zasad, które pomagają w gromadzeniu szerokiego grona odbiorców. Poruszanie się po świecie social mediów jest również jak stąpanie po cienkim lodzie. Bardzo łatwo można wywołać sytuację kryzysową, która rozprzestrzenia się z prędkością dźwięku. Warto znać kilka praktycznych rozwiązań, które pomogą w rozwiązaniu problemów i nie będą powodować utraty zaufania wśród odbiorców.

Sesja Social media w służbie partycypacji będzie miała na celu wyjaśnienie, dlaczego warto wykorzystywać ten rodzaj komunikacji przy promocji idei budżetu partycypacyjnego, a także jak i jakie społeczności angażować przy tworzeniu ram komunikacji. Powiemy także o tym, jak dobierać treści, aby były one nie tylko atrakcyjne dla odbiorców, ale i przekazywały maksymalną dawkę informacji. Uczestnicy dowiedzą się także, jak reagować na komentarze, których raczej nie chcielibyśmy widzieć w swoich mediach społecznościowych.

Pokrótce co się wydarzy na sesji:

  • wprowadzimy uczestników w świat social media;
  • wyjaśnimy, jak można używać SM w służbie partycypacji;
  • jak angażować, jak budować społeczeństwo, jak odpowiadać;
  • jak reagować na kryzys;
  • pokażemy dobre praktyki.

Powrót do programu.

Informacja o plikach cookies

Ta strona używa plików Cookies i podobnych technologii. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki.