12.12.2023

Drugi zjazd Wydziału Partycypacji – podsumowanie

Zakończyliśmy drugie spotkanie uczestników i uczestniczek Wydziału Partycypacji. Tym razem przedstawiciele i przedstawicielki organizacji z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działań partycypacyjnych wraz z ekspertami zgłębiali meandry tematów, będących wyzwaniem dla każdej organizacji pozarządowej, bowiem rozmowa i wymiana doświadczeń skupiła się na finansach i komunikacji.

Szukaliśmy odpowiedzi na pytania m.in. jak:

  • współpracować z księgowością?
  • komunikować swoje wydatki i działania organizacji na zewnątrz?
  • budować stabilność finansową?
  • prowadzić działania fundraisingowe?
  • (i czy) rozpocząć działalność gospodarczą organizacji?

Ważnymi kwestiami była też komunikacja z partnerami i z potencjalnymi odbiorcami naszych działań. Dyskutowane były również tematy dotyczące komunikacji wewnętrznej i przepływie informacji w całym zespole.

Dziękujemy Wam, Uczestnikom i Uczestniczkom, za Wasze zaangażowanie i chęć dzielenia się wyzwaniami, przed którymi stają Wasze organizacje, ale też rozwiązaniami, sukcesami i drogą prowadzącą do nich. Podziękowania składamy także ekspertkom za przekazaną ciekawie wiedzę, podzielenie się doświadczeniem i otwartość w odpowiadaniu na pojawiające się pytania.

Do zobaczenia na III zjeździe, 18 i 19 stycznia 2024!

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć Wojtka Radwańskiego z II zjazdu:

wróć do aktualności
Cookies Information

This site is using Cookies and other similar technologies. By continuing to visit this site you agree to use of them according to your browser settings.