Drugi zjazd Wydziału Partycypacji – podsumowanie
Zakończyliśmy drugie spotkanie uczestników i uczestniczek Wydziału Partycypacji. Tym razem przedstawiciele i przedstawicielki organizacji z doświadczeniem w zakresie prowadzenia działań partycypacyjnych wraz z ekspertami zgłębiali meandry tematów, będących wyzwaniem dla każdej organizacji pozarządowej, bowiem rozmowa i wymiana doświadczeń skupiła się na finansach i komunikacji.
Szukaliśmy odpowiedzi na pytania m.in. jak:
- współpracować z księgowością?
- komunikować swoje wydatki i działania organizacji na zewnątrz?
- budować stabilność finansową?
- prowadzić działania fundraisingowe?
- (i czy) rozpocząć działalność gospodarczą organizacji?
Ważnymi kwestiami była też komunikacja z partnerami i z potencjalnymi odbiorcami naszych działań. Dyskutowane były również tematy dotyczące komunikacji wewnętrznej i przepływie informacji w całym zespole.
Dziękujemy Wam, Uczestnikom i Uczestniczkom, za Wasze zaangażowanie i chęć dzielenia się wyzwaniami, przed którymi stają Wasze organizacje, ale też rozwiązaniami, sukcesami i drogą prowadzącą do nich. Podziękowania składamy także ekspertkom za przekazaną ciekawie wiedzę, podzielenie się doświadczeniem i otwartość w odpowiadaniu na pojawiające się pytania.
Do zobaczenia na III zjeździe, 18 i 19 stycznia 2024!
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć Wojtka Radwańskiego z II zjazdu: