Aktualności
Nabór do projektu – webinarium (27.09.2019, godz. 10)
AktualnościZapraszamy na webinarium nt. projektu „Przestrzeń dla partycypacji 2”, które odbędzie się 27 września (piątek) o godz. 10.00! To najlepsza okazja do poznania założeń projektu i zadania pytań jego realizatorom.
Webinarium będzie okazją do posłuchania o tym, na czym polega projekt „Przestrzeń dla partycypacji 2” i jak się można do niego zgłosić. Pokażemy też kilka przykładów technik konsultacyjnych zastosowanych w samorządach biorących udział w pierwszej edycji projektu. Będzie też oczywiście czas na pytania.
Webinarium poprowadzą Maria Perchuć-Żółtowska i Marcin Górecki z Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” oraz Krzysztof Ślebioda z Pracowni Zrównoważonego Rozwoju.
Webinarium to spotkanie internetowe – aby wziąć w nim udział, wystarczy komputer podłączony do internetu.
Webinarium odbędzie się 27 września (piątek) o godz 10.00. Chętnych prosimy o wcześniejszą rejestrację pod linkiem: https://dimpact.clickmeeting.pl/spotkanie-nt-projektu-przestrzen-dla-partycypacji-2/register.
Po kliknięciu w link trzeba wpisać swoje imię, nazwisko oraz adres mejlowy, a także wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Po zarejestrowaniu się na wskazany adres wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji. Znajdzie się w nim zielony przycisk „Dołącz”.
W dniu webinarium, w momencie gdy będą Państwo chcieli dołączyć do spotkania, należy ten przycisk kliknąć (można też kliknąć w link do webinarium znajdujący się pod przyciskiem). Wówczas znajdą się Państwo w webinaryjnej „poczekalni” – a gdy rozpoczniemy nasze spotkanie, zostaną Państwo automatycznie przeniesieni do „pokoju” webinaryjnego.
Zachęcamy do kliknięcia przycisku „Dołącz” kwadrans przed rozpoczęciem webinarium, ponieważ 10 minut przed oficjalnym startem przeprowadzimy dla Państwa „rozgrzewkę”. Będzie to dodatkowy czas, który przeznaczymy na wyjaśnienie zasad korzystania z webinarium. Rozgrzewka będzie też dla Państwa okazją do sprawdzenia, czy dobrze nas słychać. A jeśli pojawią się jakieś problemy z dźwiękiem, będziecie mieli Państwo kilka minut na wyregulowanie słuchawek lub ustawień głośności w komputerach czy urządzeniach mobilnych.
Jaki sprzęt jest potrzebny do udziału w webinarium?
Do udziału w webinarium potrzebny jest komputer z dostępem do internetu oraz aktualna i bezpłatna wersja programu Adobe® Flash® Player (https://get.adobe.com/pl/flashplayer/).
W webinarium można także wziąć udział przy pomocy tabletu lub smartfona – wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację:
- App Store: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8,
- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile.
Dołączając do webinarium za pomocą urządzenia mobilnego, należy podać numer ID, który znajduje się w mejlu potwierdzającym rejestrację.
Uwaga: jeśli ktoś korzysta ze Skype lub innego komunikatora – podczas webinarium należy się z niego wylogować. Działające w tle komunikatory mogą być przyczyną zakłóceń w odbiorze.
Gdyby mieli Państwo pytania dotyczące kwestii technicznych lub rejestracji, prosimy o kontakt z Katarzyną Morawską: spolkadimpact@gmail.pl, 601 421 097.