Zasady uczestnictwa
REJESTRACJA
Formularz zgłoszeniowy był dostępny do 12 maja.
Zachęcamy, by oprócz podstawowych danych przesłali Państwo swoje zdjęcia – posłużą do stworzenia Państwa wizytówek. Dzięki nim łatwiej nam będzie się podczas wydarzenia poznać.
PŁATNOŚCI
Kwestia odpłatności za udział w wydarzeniu
Dlaczego je wprowadzamy?
Do tej pory udział w Forach Praktyków Partycypacji był bezpłatny. Tym razem, tak jak już uprzedzaliśmy, chcemy i musimy to zmienić. Powody są dwojakiego rodzaju. Po pierwsze, inaczej niż w latach ubiegłych nie mamy zapewnionego finansowania na pokrycie wszystkich kosztów organizacji wydarzenia. Po drugie (i nie mniej ważne), uznaliśmy, że warto, by w pokryciu przynajmniej części kosztów tego rodzaju wydarzenia uczestniczyli także sami uczestnicy lub instytucje, z którymi są związani. To ważny i widoczny sygnał tego, że jest to nasze wspólne środowiskowe wydarzenie.
Po zasięgnięciu opinii uczestników zeszłorocznego Forum ustaliliśmy, że opłata za udział w tegorocznym wydarzeniu będzie wynosiła 100 zł brutto od osoby.
Oczywiście nie chcemy, by ta opłata stanowiła barierę w udziale w wydarzeniu. Dlatego, w uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość niewnoszenia tej opłaty i uczestnictwa w Forum, o czym piszemy niżej.
Podobnie opłaty tej nie muszą wnosić osoby, które prowadzą poszczególne sesje (traktujemy to jako ich wkład w wydarzenie), oraz organizacje z Lublina, ponieważ to samorząd tego miasta opłaca gros kosztów związanych z organizacją wydarzenia.
Jak technicznie będzie wyglądała kwestia potwierdzeń i płatności?
Na etapie wypełniania formularza zgłoszeniowego nie trzeba dokonywać wpłaty. Ze względów organizacyjnych prosimy jednak o udzielenie podstawowych informacji dotyczących formy płatności i ewentualnych potrzeb związanych ze wsparciem finansowym.
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego nie jest jednoznaczne z potwierdzeniem udziału w wydarzeniu. Co roku staramy się zapewnić możliwość udziału i wymiany doświadczeń praktykom partycypacji, jednak zgłoszeń jest zazwyczaj więcej niż miejsc i przy naszych ograniczeniach logistycznych (sale, liczba sesji itd.) oznacza to, że nie możemy zagwarantować wszystkim chętnym możliwości udziału.
Po zakończeniu rejestracji (12 maja) do wszystkich osób, które przesłały swoje zgłoszenia, wyślemy mail z informacją zwrotną dotyczącą uczestnictwa w Forum. W przypadku potwierdzenia udziału dołączymy fakturę pro forma oraz prośbę o dokonanie wpłaty 100 zł.
Będziemy prosili o wniesienie opłaty przed wydarzeniem (do 19 maja) na podstawie wystawionej przez nas pro formy od osób fizycznych i przedstawicieli organizacji pozarządowych/instytucji/firm. Osoby z instytucji publicznych (ze względów proceduralnych tych instytucji) mogą wybrać formę płatności przed wydarzeniem lub po wydarzeniu.
KOSZTY PODRÓŻY I NOCLEG
Co do zasady, z opisanych powyżej powodów koszty podróży opłacane są w tym roku przez uczestników. Podobnie z noclegiem – nie pokrywamy w tym roku kosztów noclegu. Jednak – aby ułatwić Państwu udział w Forum, rezerwujemy pulę miejsc w hotelu (szczegóły wkrótce). Na podane przez nas hasło będą mogli Państwo zarezerwować tam nocleg po rabatowej stawce.
MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA WSPARCIA ZWIĄZANEGO Z UDZIAŁEM, PODRÓŻĄ I NOCLEGIEM
Zdajemy sobie sprawę z tego, że odpłatne uczestnictwo w Forum oraz konieczność ponoszenia kosztów udziału, podróży i noclegu może stanowić dla części z Państwa realną barierę i uniemożliwić wzięcie udziału w wydarzeniu.
Dysponujemy pewną (ograniczoną) pulą środków przeznaczonych na pokrycie kosztów noclegu i/lub podróży uczestników spoza Lublina – taką potrzebę proszę zgłosić w formularzu zgłoszeniowym. Dodatkowo, tak jak wspominaliśmy wyżej, istnieje możliwość zwolnienia z opłaty za udział w Forum – przewidujemy je dla osób, dla których stanowi ona realną barierę, ale także osobom prowadzącym sesje w trakcie Forum oraz przedstawicielom organizacji pozarządowych z siedzibą w Lublinie.